COVID-19 update

Helaas, mijn nieuw locatie mag vanwege de overheidsmaatregelen a.g.v. de coronacrisis nog niet open. Maar het afhalen van producten mag vanaf 8 februari wel weer!
Jolita SkinCare

Op 2 februari j.l. kondigde de overheid nieuwe coronamaatregelen aan. Helaas mag mijn nieuwe salon nog niet open en moeten wij allemaal nog wachten tot 3 maart totdat Jolita SkinCare weer open mag… als de salon dan al open mag. Het beleid wijzigt telkens en als ondernemer weet je momenteel niet waar je aan toe bent.

Enig goed nieuws is er wel; het afhalen van producten die minimaal 4 uur van tevoren zijn besteld mag vanaf 8 februari wel. Klanten mogen dan helaas nog niet de salon in, maar door de deur een kijkje nemen kan dan dus wel tijdens het ophalen van de artikelen.

Producten zijn eenvoudig te bestellen in mijn online webwinkel. Tijdens het betaalproces kun je kiezen voor “ophalen in de salon” en dan betaal je geen verzendkosten. Bovendien kun je minimaal vier uur later in de meeste gevallen al over de producten beschikken. Bel, mail of app wel even van tevoren zodat ik kan controleren of de producten op voorraad zijn en natuurlijk moet ik zelf ook aanwezig zijn.

Producten kunnen natuurlijk ook via e-mail, telefoon of WhatsApp of postduif worden besteld. Betalen kan dan ook per pin tijdens het afhalen.

Tot snel!

Jolita SkinCare

Ter verbetering van onze dienstverlening wordt op deze website gebruik gemaakt van cookies.
Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies.